czwartek, 2 kwietnia 2020

LSURF... odrobina naszej historii...

Część z Was, jest z nami od samego początku i razem z nami tworzyła tą historię, natomiast chcielibyśmy wszystkim przybliżyć co nieco narodziny LSURF.

Od 2003 roku, przez pierwsze 3 lat nasza baza windsurfingowa, pod nazwą QLUB Wojtek Brzozowski, działała przy Dzikiej Plaży w Nieporęcie, tuż obok karczmy Klepisko (karczmy wówczas jeszcze jej tam nie było...).
Rok 2006, był rokiem wielkich zmian, zarówno w zarządzie, jak i w ekipie, od tego momentu pojawiliśmy się jako Wind Hunters. Pod wodzą Stefana Leciejewskiego, zaczęliśmy budować windsurfingowy świat nad "Zegrzem".

Baza przy Dzikiej Plaży, 2008

Baza przy Dzikiej Plaży, 2009

Za ladą oczywiście już wtedy mogliście spotkać Anię, 2008

Baza tętniła życiem. Poza codzienną działalnością szkoły windsurfingu oraz wypożyczalni, organizowaliśmy liczne imprezy, eventy oraz cykl amatorskich regat.

Regaty amatorskie, Wind Hunters Cup 2007

Wind Hunters Cup 2007

Wieczorne imprezy surferów, 2007

Rok 2009 – kolejna bardzo duża zmiana – rozpoczyna się budowa drugiej bazy, na terenie ówczesnego Portu Jachtowego Nieporęt (dawny Emper Yacht). W ofercie pojawiły się kursy tygodniowe, weekendy z windsurfingiem z możliwością nocowania na terenie portowego hostelu oraz rozbudowane zajęcia dla dzieci. Podzielone dotychczas środowisko windsurfingowe, zjednoczyło się. W zależności od kierunku wiatru można było zdecydować, z której bazy się startuje lub w razie kłopotów z powrotem do brzegu, oddać sprzęt na drugiej plaży.

Budowa bazy, 2009

Coraz bliżej...

Rok 2010 – kolejna rewolucja i ze łzami w oczach, rozbiórka 7 letniej bazy na Dzikiej Plaży, a na jej miejscu, na działce obok pozostawienie tylko szkółkowego namiotu. Szkolenia i wypożyczalnia nadal szły pełną parą przez calutkie wakacje, natomiast przechowalnia sprzętu została w dużej większości przeniesiona do Bazy w Porcie.

A za ladą oczywiście Ania, 2009

Sezon 2011 – tego spodziewali się już chyba wszyscy, cała nasza działalność została przeniesiona do Bazy w Porcie, gdzie aktualnie znajduje się największe centrum windsurfingowe nad Jeziorem Zegrzyńskim.

Poprzez fakt, iż przez 2 lata, dwie bazy działały i ściśle ze sobą współpracowały, udało nam się zintegrować podzielone środowisko windsurfingowe i stworzyć w Porcie super klimat, bez podziałów, otwarci dla wszystkich.

Od sezonu 2012 nazywamy się LSURF – ogromne doświadczenie w prowadzeniu bazy windsurfingowej, ta sama ekipa zarządzana przez Stefan działa w nowoczesnej bazie windsurfingowej LSURF. Nie zmieniliśmy tylko nazwy, ale wprowadziliśmy naprawdę wiele zmian, o czym przekonujecie się codziennie na miejscu.
LSURF to nie tylko szkoła windsurfingu, jest to przede wszystkim, przyjazne centrum sportów wodnych, które skupia wokół siebie zarówno dzieci, jak i dorosłych, zarówno windsurferów, jak i amatorów desek z wiosłem (SUP), kajaków, rowerków wodnych, a także spędzania wolnego czasu na łonie natury.

LSURF, 2019

Piękne zachody słońca, są zawsze takie same...

Przez ostatnie kilka lat działalności, zorganizowaliśmy wiele imprez integracyjnych, kilka przystanków windsurfingowego Pucharu Polski, liczne regaty amatorskie, w tym również regaty na oldtimerach oraz Mistrzostwa Polski Instruktorów Windsurfingu.

Kilka lat z rzędu, przy ścisłej współpracy i współfinansowaniu przez Gminę Nieporęt, organizowaliśmy bezpłatne zajęcia z windsurfingu dla dzieci i młodzieży z okolic Nieporętu.

Ogromną popularnością cieszą się u nas także półkolonie i obozy windsurfingowe, które prowadzimy dla dzieci i młodzieży przez cały okres wakacyjny. Są one niezapomnianą i wyjątkową przygodą blisko domu.

Nieustanny rozwój i inwestycje w nowy sprzęt

Półkoloniści są i młodsi...

... i starsi.

Puchar Polski

Jeden z przystanków Pucharu Polski

Mistrzostwa Polski Instruktóorw

Mamy wiele pomysłów i planów i mamy nadzieję, że w najbliższych latach będziemy dalej spełniać Wasze oczekiwania.